onsdag 12 januari 2011

Mamsen fixar biffen!

Fasen vad gött! För att jag för typ ca 4 månader sen ansökte om jämkning för år 2011 (för att försöka få så lågt skatteavdrag som möjligt på föräldrapenningen) så kommer jag nu att få ett skatteavdrag på 5% istället för 22% på föräldrapenningen! Underbart! Jag kommer få enligt lägstanivån eftersom jag pluggade vidare direkt efter gymnasiet och det innebär att vi kommer få in 1100 mer per månad under min föräldraledighet än om jag gett fan i att anmäla om jämkningen. Fick beslutet från skatteverket idag och gick på en gång in på försäkringskassans hemsida för att se om de ändrat skatteavdraget från 22 till 5 procent vilket de hade!!


Tycker denna bild passar rätt bra med mig idag ;)

Nu ska jag äta min goda indiska kycklinggryta :)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar