onsdag 12 januari 2011

Längtar till nästa vinter...

Har fått nya schemat för den nya kursen som sträcker sig till den 18 mars, försöker hitta en helg då jag, ola, jonna och mattias kan åka upp till sälen. Alla andra kan ta ledigt från deras jobb när som, så det hänger på mig när vi kan åka. Jag kan inte missa något i skolan då seminarier och diverse redovisningar som är i slutet av veckorna ger mängder av jobb om man missar alt. får man vänta ett år och göra om det då. Vi hade tänk att åka torsdag eftermiddag med det ser mer ut att bli fredag eftermiddag. Jag personligen har nog ändå inte så jättemycket att göra i sälen; gravid med foglossning. Får inte åka utför/längd, kan inte gå långt. Får vagga omkring och kolla på lekande barn och äta mat, men det är rätt najs det med ;)  


Det blir inget sånt här iår... :( Längtar tills nästa år då jag tänkt byta ut min för långa, 10 år gamla slitna blocket-snowboard till en splittans ny!



Åter till pluggandet, hajj! Känner mig lite bättre idag än igår så hoppas på gymet i eftermiddag. Ska isåfall köra lugnt på konditionsdelen - I promice!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar