fredag 28 januari 2011

Jag är en sämre Jon

Är lite mer Sara nu, men fan vad jag saknar den mannen alltså. Bara hans närvaro ger mig harmoni. Gjorde nyss en kladdkaka, något som jag varit sugen på i ett halvår men aldrig fått för mig att göra, förrens nu. Som det där med att måla den gamla laserställningen i trä som vi hämtade hem för 10 månader sedan och som har legat under sängen sen dess. Eller har vi haft den liggandes i lägenheten i 1 år och 10 månader? Kommer fan inte ihåg, men jag lovade att måla den och göra iordning den så fort som möjligt. Idéer har jag ingen brist på, det är bara själva genomförandet. Jag är som han inredningsdesignern Jon i vilken-inredningsserie-kommer-jag-inte-ihåg fast inte lika duktig utan mer "här ska det vara så, och om vi tar och gör om detta kan det bli så". Men sen tar det ett år innan det blir gjort.....
Det jag skulle komma fram till var iallafall att jag målade om hela lampställningen idag, och utan att fläcka ner mina favoritbyxor som jag så dumt råkade ha på mig!

Såhär kommer den se ut, fast ca 1,5m hög och vita ben med en fräsig, stor skärm.


Oj, nu har jag missat de första 10 minuterna på tidsfördrivarfilmen jag skulle se. Skit samma, har ändå sett den flera ggr förr ;P

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar