tisdag 4 januari 2011

Jo, visst händer det nått!

Jag tror ni blir lika förvånade som jag när jag lägger upp vecka 17 vs. vecka 18 i profil...

Status: kan inte göra lika många armhävningar sen jag slutade med magträningen, ryggen pallar inte medans axlar/armar skrattar åt belastningen.

Ikväll ska jag köra spin och gym i ljungstugan, hoppas det kommer nån mer än bara jag och Ola. Träningsrummet står öppet för alla Almbyiter mellan 16.30 och 18.00! Be there or be squared.


Vecka 17


Vecka 18



Nu ska jag börja plugga igen, hoppas för allt i världen att jag blir klar med rapporten idag - skulle vara så skönt!

//Sara

2 kommentarer:

  1. Okej va skoj :) Tror dock jag kommer föda förtidigt eftersom jag födde min son 6 veckor förtidigt av den orsak att min kropp va förliten för att gå en hel graviditet :( Det är nog inte samma bälte vi menar, har sett ett sånt på gula rehab sidan men detta är typ korsett aktigt. Dom spänner det som en korsett över höften, sen knyter du som en korsett där bak. Det får man gratis. Om jag inte kan få ett sånt på sjukhuset fick jag rekomendation att jag skulle köpa ett på gula rehab.

    SvaraRadera
  2. Okej, ja jag misstänker att det är olika i olika landsting.. Har aldrig hört talas om ett korsettliknande men det verkar ju bättre det så får man lite mer stöd än det från gulare.

    SvaraRadera