måndag 14 februari 2011

Måndag förmiddag

Sitter med pulsklockan på. 78 står den på nu. Har "tränat" i 59 min 17 sekunder än så länge. Träningen består av Laurells bok om klinisk kemi, en stol, ett bord och en gravid Sara. Nu har jag 234 i puls, antingen håller pulsklockan på att ge sig eller också så har jag förmaksflimmer. Hoppas på det tidigare.

Håller på att gå upp i limningen över skolan, eller rättare sagt över utbildningsplanerna som ändras stup i kvarten. Nu har de lagt upp ytterligare en ny kursplan där alla kurser är utbytta på mitt program förutom två st. Detta innebär att jag får gå om alla 3 år för att få min legitimation om jag av någon anledning inte skulle klara av allt i det sista året efter min mammaledighet, för efter det försvínner alla kurser som jag måste ha för att få mitt leg. Det finns liksom inga marginaler. Fan vad skönt det skulle vara om man bara kunde släppa allt när man kom hem. Blir faktiskt riktigt sugen på att jobba - det är så mycket enklare (och mer ekonomiskt)...


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar