torsdag 24 februari 2011

Jag har syndat.

Kunde inte hålla mig. Näpp - begäret blev för stort. Nu står det en kak-jävel i ugnen och gottar sig i eftervärmen. Kaffet håller på att rinna igenom filtret och jag ska snart få smaka hallon/kokos kaka från ett recept som jag tog kort på med min suddiga 1 megapixels mobilkamera när jag var på vårdcentralen för några månader sedan. SÅNT kommer man ihåg ;)

Har haft huvudvärk hela dagen och efter att ha varit huvudvärks-fri i drygt en vecka så märker jag verkligen hur mycket svårare det blir att "keep the jolly spirit up" under plugg och andra grejjer som kräver lite tankeverksamhet.

Hur gott alltså? Rykande varm...

Maggen just nu i vecka 25 (24+5)

Nu blir det kakmys framför family guy med älsklingsgubben :)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar