måndag 28 februari 2011

Bebispimpat sovrum

Kissarna busbråkar i hallen ;) Neo blir dock avtänd när jag står och kollar eftersom jag brukar säga till när han är för hårdhänt mot lillkissen. Av någon anledning kan jag inte ladda upp filmen.. Hmm får nog gå via yåtåbe.


Här kommer istället lite bilder från vårt bebispimpade sovrum :)




Skötbordsbyrån, vaggan och den nya blöjhinken


Undra vad vi ska ha på väggen över skötbordet?? Skulle vara fint med flera tavlor i grupp på bebisen (framtidsprojekt) :)


Skötbordet uppfällt. Tar mycket mindre plats så och kissarna har det som koja.

Nu ska jag äta lunch. Har ägnat hela förmiddagen åt urinpatogendiagnostik så lite käk är jag allt värd ;)

//Sara

2 kommentarer:

  1. Fasen va tjusigt det vart då.. nu blir jag avis. Nått måste det bli av mitt vardagsrum!

    SvaraRadera
  2. Ja men det är jätteklurigt när du har sovrum/vardagsrum/kontor i samma rum att göra det "orörigt". Jag skulle nog sätta sängen bakom en rumsavdelare. Fast det är assvårt...

    SvaraRadera