söndag 27 februari 2011

Bilder från Linköping

I eftermiddag var vi på gymmet Ola och jag. Körde 15 minuter på spinnhojj innan styrketräningen på ca 75% av maxpuls. Magen slår emot benen trots att jag höjt styret med 20 cm, hehe. Har lite skönt att det inte var jättemycket folk men så var det ju sen söndagseftermiddag också. Framsida lår, Biceps, triceps, kapparna, deltaoidus, bröst och rygg + några sekunder hängandes i ryggställningen (guld för fogarna/rygg/nacke). Höfterna har hållt ihop förvånadsvärt bra under dagen (kan gå någorlunda normalt) - skönt! :)

Lite bilder från helgen..

Syrran flyttade hemifrån för 4 år sedan men trots det har hon tydligen ingen osthyvel?! Vi åkte ju som tur var till IKEA senare den dagen så nu är hennes kök fulländat ;)

Syrran hade hand om golvgörat medans jag satt i soffan och beskrev/domderade hur hon skulle sätta ihop IKEAmöbeln som hon köpt. Visst är vi lika - not :)

Jag - mätt, trött och gravidrosig om kinderna efter indisk brakmiddag med syrrans döva katt "Hassan" snuffandes på halsen...

Pannakotta blev det också! Med björnbärskompott på. URgott!

Vårt sovrum har blivit pimpat också med nytt sängöverkast och lilltösens skötbord/byrå och även hennes fina vagga. Bilder kommer imorn!

//Sara

1 kommentar:

  1. haha, det är ju för att jag aldrig köper ost för det är för dyrt när man bor själv. Men nu hittade jag en svinbillig, det var inte förr än jag kom hem som jag upptäckte att jag bara hade den inbyggda dåliga hyveln i rivjärnet...

    SvaraRadera