fredag 25 februari 2011

Impuls road-trip med skrotis

Fick ett infall om att åka ner till min syrra i linköping i morse. Ringde henne och hon hade också tydligen också precis fått ett infall och tänkt "vad kul det skulle vara om hon kom ner" så nu är det bestämt. Åker efter lunch och kommer hem igen imorn eftermiddag. Det blir den längsta resan med/för skrotis någonsin, hoppas han håller ihop och inte kackar någonstans mellan hjortkvarn och borensberg ;) (Vill INTE byta däck med foglossning)

Det hela började egentligen med att jag ville gå på IKEA och köpa lite grejjer inför lilltösens nedkommst och önskade att syrran kunde följa med men hon bor ju 1,5 timma bort utan bil så jag får komma till henne ;) Hon har förresten startat en blogg: www.ceciliabac.blogspot.com som jag tycker ni ska gå in och checka in. Det finns även en mindre smickrande bild på mig där så att ni blir lite lockade, hehe...

Nu blir det plugg och därefter fiskbullar!! Imorn går vi in i vecka 26 :D

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar