torsdag 26 maj 2011

Jag har en potatis i magen

Jag och ola var på stan härom dagen och fönstershoppade lite. Jag är verkligen sugen på att få ha på mig normala kläder igen och känslan av att dra på sig träningskläder skulle vara jäkligt skön. "Nu skulle man ha ett presentkort tankat med 3000 spänn liggandes" sa jag till gubben och han höll med. Jag tror jag blivit mindre kräsen ang vad som jag tycker är snyggt i klädväg nu när jag är gravid. Skulle kunna tänka mig att kränga på mig 95% av allt som finns på klädaffärernas "shop online". Innan jag var gravid kanske va 50:e plagg dög. 


Nä nu längtar jag bara efter att förlossningen ska sätta igång. Skulle vara spännande. Har förvärkar oregelbundet hela tiden men vi får väl se när tösen behagar komma ut. Hon är ju klar nu men det är klart, det är ju mycket gosigare att ligga därinne alldeles ombonad och käka upp sig i 37 grader än att vara utanför...




//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar