fredag 1 april 2011

Not so smart any longer

Gud vad mycket fina sommarklänningar det finns på internet! Vill ha alla nedan, frågan är bara om man vågar beställa någon klänning medans man "inte är i närheten av 36 om jag säger så"..?? Lär ju inte kunna ha klänningen förrens i slutet av sommaren ändå..  





 Alla klänningar är från Nelly.com

Huvudet är fortfarande gröt. Känns som om jag har bränt hjärnan ordentligt genom att plugga skoningslöst (fastän det var mer än en vecka sedan jag gjorde det). Undrar om denna, som jag känner det, sänkning av IQn med 50% kommer att hålla i sig ända till förlossningen... Hoppas inte det, för ibland blir jag rädd för mig själv hur jäkla efter jag är med tankeverksamheten. För att inte tala om kunskapsinhämtandet i skolan - jiiises! Har säkert stavat fel 5 ggr i detta inlägg också. Jodåsåatt... Här ligger vi på topp.

//Sara

1 kommentar:

  1. Åh jag vet det finns en massa fina klänningar överallt nu!! men jag har inte vågat köpa nån än.. väntar nog till efter förlossningen då jag vet om jag går ner snabbt eller segt.. :P

    Och jag vill inte verka neggo här men du får kanske räkna med att känna dig lite efter ett tag till.. jag känner mig helt off.. och har hört att det tyvärr blir ännu värre efter förlossningen.. men va kul va!!?? :P

    SvaraRadera