torsdag 7 april 2011

14 dagar...

För exakt 2 veckor sedan såg maggen ut såhär...


 Och nu... vecka 31 (30+5)

Alltså vad säger man... "OJ vilken skillnad!" Sa Ola när han fick se bilderna men när han fick reda på att bilderna tagits med bara 14 dagars mellanrum trodde han mig inte. ;) Det märks väldigt väl att hon växt till sig. Om jag ligger mer ostbågeformad än en pinne i sängen så känner jag att hon trycks upp mot revbenen eftersom det känns ömt och tryckt att andas. Igår kväll låg hon och frenetiskt försökte trycka till sig mer plats i magen genom att trycka neråt (på blåsan) när jag låg på sidan vilket gjorde ont så att jag inte kunde somna på flera timmar. När jag la mig på rygg i stället låg hon så snällt stilla ;) men somna på rygg är inte min grej. Sover bäst på mage (HAHAHA, prisa gudarna när man får göra det igen!)

Har köpt hem lite fler plagg till lillan också, supersöta och såklart på REA (varför handla till fullpris när det finns massor att välja på till reducerat pris?) samt en jättefin sommarklänning till mig. Funderar på att ha med den i BB-väskan bara för att ha något fint att kolla på (förutom Ola) när jag ligger och krystar...

//Sara

3 kommentarer:

  1. Ja jäklar vad det växer.. ;) men super fin mage har du!! =) vet du vad du har för SF mått nu? kramar

    SvaraRadera
  2. Hej tack! :) Nää, ska till BM på måndag men i vecka 28+4 hade jag 28 i SF-mått vilket var strax över kurvan. Men shit vad hon växt de senaste veckorna! Inte långt kvar för er nu :D

    SvaraRadera
  3. Va spännande med ett till BM möte.. ;) jag älskar att gå dit och vägas och mätas och bli tryckt på.. ;) spännande att se hur mycket din mage har växt, för växt har den allt.. :P men visst äre häftigt att magen kan bli såå stor, det känns helt konstigt att den växer så.. men jäkligt häftigt som sagt.. :P
    Nää du nu står det inte på förens vår lilla pojke kommer.. och det känns, för jäklar va tungt det blivit sista veckorna.. är helt slut som artist nu.. :P
    kram

    SvaraRadera