onsdag 8 december 2010

Återblickar

Idag efter skolan kom jag hem och käka en knäckemacka med hemgjord leverpastej och gav mig sedan ut på en lugn joggingrunda på 70% av max. Det är varmare nu än för några dagar sedan, bara 6-7 minus. Skönt! Just nu är jag så jäkla sugen på att dra ett redigt sara-pass dvs ensam med metal i öronen och solvarma stigar framför sig i 1,20h, äta lite medhavd energi, sen fortsätta 1,20 h tills man kommer innanför dörren hem till sin älskade lyckligare än någonsin, pulsklockan visar att man kört med ett snitt på 95% av max. Vet faktiskt ingenting som får mig att vara lyckligare än vid dom stunderna...




Den här bilden såg jag förresten när jag kollade igenom sommarens bilder. Här var vi och upplevde Åres finaste fik. Gud så gott (men dyrt!) det var. Och helt underbar inredning med mörka träslag, renfällar och "slitna" bord.. Jag åt blåbärspaj och ola åt pecannötspaj.


 
Kollar runt efter ett foto att förstora och som vi kan använda för att hänga över sängen... kanske ska man ha flera tavlor i en grupp, det brukar bli skitsnyggt på inredningsprogram ;)

Nä, nu ska jag leka.

//Sara 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar