onsdag 22 december 2010

Magen i vecka 16

Varsegod Lisa och alla andra som vill se bebismage! "kulan" har blivit märkbart större de senaste dagarna och "värre" lär det ju bli. Ser mest ut som en bukfet herre än så länge, hehe. Jag noterade i morse att magstorleken redan börjar gå om rumpstorleken - ovant eftersom man är van vid spikplatt mage och vältränad bakdel... Bilden är tagen ikväll i klubbstugans styrketräningsrum.

Vecka 16 (15+4)

Hör olaskratt då och då innifrån vardagsrummet. Misstänker starkt att han kollar på Family Guys version av Star Wars. "A big fat fony!" hörde jag nyss och "Oh, no!!" (ni andra family guy nördar vet vilka karraktärer jag syftar på). Imorn tror jag det blir en bra dag :) till sjukgymnast för att hämta ut TENS apparat mot foglossning, strosa och äta på stan med älsklingen, besikta bilen, klä gran och äta middag med ola, pappa och syrran från linköping mm mm... Heldag, utan några krav på pluggning - aaahh!

Nu ska jag lägga mig framför Ola i soffan och bara njuta av sällskapet.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar