måndag 20 december 2010

...För idag är det jag som fyller 20!

Idag var det 20 år sedan jag först såg dagens ljus, andades mitt första andetag, skrek mitt första skrik. Jag har haft en underbar kväll med älskade Ola och goa, goa vänner på restaurang Efesos.  Och efterrätt blev det! ;) Det är så kul att alla vi berättat nyheten att vi ska bli föräldrar för har blivit så glada att de nästan trillat omkull, iallafall bland våra tjejkompisar (vad kan det tänkas bero på? ;)) Fler än jag trodde (bl.a. gamla jobbarkompisar från TT + andra bekanta) har dessutom kommit fram och sagt att ola och jag passar så bra tillsammans, att det riktigt lyser när vi är tillsammans och att vi kommer bli bra föräldrar. Jag vet att mina närmsta vänner såg det, men inte hade jag förväntat mig att endast "bekanta" som man möter nån gång då och då såg sånt. Det värmer iallafall när jag hör sådant, att omgivningen uppfattar, det vi själva upplever av våran relation. Vi har kul ihop och älskar varandras sällskap. O har enligt honom haft relationer där det inte förekom skratt, att man inte umgicks utan bara bodde med varann. Jag skulle nog inte klara av en sådan relation, faktiskt. Men jag kanske är i ovanligt stort behov av en skön vardag, vad vet jag... 


Bilder från dagen kommer imorn, nu ska jag göra klart en presentation inför imorn.

//Sara 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar