fredag 24 december 2010

Dagen D

God Jul allihopa! Gårdagskvällen som innehöll tjocka revbensspjäll och potatismos och granaklädande var trevligt, även fast jag blev mobbad över att jag var gravidtjock. "Tycker du har blivit allmänt tjock också" sa syrran som såg mig för första gången med mage. Jaha, men jag har ju tre tröjjor på mig också..? Tack då, god jul. Det är ibland lite svårt att skilja mellan ironi och sanning när man är gravid....

Men för att visa min syrra hur mycket jag ändå älskar henne såhär i juletider så har jag tillägnat ett bildspel efter henne (med bilder som jag "råkat" komma över) ;)












Dagen kommer att spenderas med familj ock släkt utanför Fjugesta, det blir "fett-najs". Är dock redan hungrig, hmm, frukt eller fil?

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar