tisdag 21 december 2010

Pour some sugar on me

Tänkte börja med en bild för alla damer där ute på mina favoritkillar ;)



När jag slog på mobilen imorse innan jag ens klivit upp ur sängen fick jag ett sms om att jag borde åka bil till universitetet idag för att det var skitkallt. Gick upp och kollade på termometern, hmm -17,4. Det var ju inte så farligt tänkte jag men gisses vad skönt det var att slippa isvinden när skrotis förde mig glad och varm till skolan. Har kommit på hur vi får vår bil från -85 att starta trots att det är -10 eller kallare - man lägger på gas i startögonblicket! Wrooom! Fungerar varje gång ;) Pratat med några andra som också haft gamla bilar och de har sagt samma sak nämligen att man måste ge gas i startögonblicket och första 2 minuterna om bilen ska stå på tomgång för annars segar bilen ner och dör. Så nu känner jag mig lite mer säker när jag ska ta skrotis till skolan på mornarna men ändå så ser jag till att vara ute i god tid om han skulle vägra. Cykeln lyder ju alltid eftersom vi har varmt cykelrum :)


Igår var jag, ola och några vänner på Efesos och gonade oss. (undrar varför ola alltid har näsan inborrad i min kind på kort och varför jag alltid ser pucko-glad ut när han gör så??)


Jag och Agnes

Pour some sugar on me

Bästa Jonna och Mattias




Avslutar med en gosbild från sängen.... Nej Gunnar, inte en sån bild ;)



//Sara

1 kommentar:

  1. Är det bara jag som uppskattar olas sängkammarblick "busa lite med kissen"??

    SvaraRadera