måndag 27 juni 2011

Jag vill ha det fett-fränt

Jag är sugen på att köpa en ny hojj. En riktig freesh heldämpad carbonmountainbike skulle sitta som en smäck. Jovars. Det blir när jag börjar jobba och får en normal inkomst säkerställde vi i förmiddags efter att jag tagit upp mitt begär med Ola. Kul, KUL. Oscar Ekstam håller på att sätta ihop sin nya hojj, lite avundsjuk måntro? Nej, inte det minsta (oj, nu ljög jag igen.). En lätt racer skulle inte heller sitta fel. Den skulle kunna stå här hemma och bara vänta på att få komma ut de torra dagarna... Vilket I-landsproblem. Jag har ju en mountainbike som fungerar, det enda som behöver åtgärdas är att bodyn bak är lite glapp men när jag får tag i ett sånt där sketet plastverktyg från Mavic som går sönder på 5 minuter (beror som vanligt inte på mig) så kommer det inte vara glappt längre. 


Jag gillar när det är fett och fränt. "Avskalat" har jag inte kommit till än, har nog ägt för få mtb's för att vilja ha det avskalat utan ju fränare desto bättre. Har ingen aning om dessa ramar är bra eller om de ens finns i min storlek men efter att ha kollat på priserna så bestämde jag mig snabbt för att inte göra annat än att beundra bilderna. 





Imorn blir det skogssväng :)


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar