onsdag 3 augusti 2011

Min nya cykel

....eller snarare ramen, är guld! No more skav, no more ryggont. Älgen har blivit blå.


Var uppe i marka och körde dagens träning som var på mountainbiken. Gudars vad najs det var. Hoppas ingen hörde mitt egna högljudda "pepptalk" och tillsägelser till hojjen vid diverse tekniska hinder. Man är ju sjuk i huvudet. Vurpade gjorde jag konstigt nog inte en enda gång. En timme varade träningen och när den var över hann jag till och med med att duscha (ok, inte torka mig) annan Nora skrek av hunger och ville ha mer tutt-mat. Nu ligger både hon och ola och sover i sängen men inte jag som passar på att blogga nu när alla gått och lagt sig. Stackaren ola var så trött att han somnade bredvid henne halv 9 i sängen och vaknade inte ens när hon skrek när tom. jag hörde skriket härifrån datarummet som är i andra änden av lägenheten....


le hojj


Min syrra är ju i stan nu (jippi - yay). Trist att hon inte alltid bor i Örebro :( Tycker att hon kan hitta nått jobb häruppe sen när hon är klarpluggad - hör du det Cecce?!? 


 Tomtenissececce


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar