onsdag 17 augusti 2011

Sömnbrist

Kollar igenom alla bilder som vi tagit på Nora, det är nämligen så att vi ska framkalla lite bilder för att sätta in i hennes album. 161 bilder har jag samlat ihop hittils ;) Hittade den här guldbilden i min mobil, visst är hon jävligt söt??




Annars så har det hunnits med 3*5 min tunga intervaller på spinhojjen i ljungstugan. Jag hade ansvar om Nora idag då ola ville få till ett bra pass. Körde en intervall innan jag fick gå runt med en grinolle en kvart tills hon somnade och sen körde jag resten. Trött som ett as har jag varit hela dagen (därav antalet intervaller). Hon vaknade 5 ggr under natten för att äta, kl 00.30, 02, 04, 06 och efter matningen kl 8 ville hon gå upp..? Jag som hade börjat vänja mig vid att hon bara vaknade 3-4 ggr per natt men sedan i helgen så har hon vaknat oftare och jag har då såklart fått sova mindre. Vid 11 ville jag bara ligga ner så vi la oss på sängen och ett tag senare sov både hon och jag - ljuvligt! 1½ timmes oavbruten sömn på dagen; vilken skillnad! Jag är glad att jag skaffade barn som 20-åring då jag inbillar mig att jag klarar av sömnbristen bra mycket bättre än om jag skulle vara 10 år äldre... 


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar