måndag 8 augusti 2011

"Björn-Nora"

Dagen idag bjöd (eller bjöd och bjöd. Jag bjöd mig själv efter jag påpekat jämställdhetens viktighet för killen i kassan när han först slog in hela beloppet på olas nota) på lunch på Wobbler. Spätta blev det, gött var det. Efter det ammades det på en blå sandbox och köptes löparstödstrumpor på Löpex. Ola har ju prisat sina kompressionslöparstrumpor så jag måste ju också få pröva på underverket. Eftermiddagen har förutom oändligt (nästan) bärande av grinigt barn bestått av lägenhetsvisning. Jo, min mor är mitt uppe i brytningen av ett 15 år långt förhållande och behöver någon annanstans att bo så eventuellt blir vi 150meters grannar inom tre veckor, vi får se. 


 Mina busar

 Nora är av samma skrot som sina päron

"Näää, vi är inte alls såna som klär vårt barn i gulliga djurdräkter"


Dagens träning: Bestod av "inställd träning". Jo jag har ont i halsen. Skoj, nää. 


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar