onsdag 20 juli 2011

Saradagen

Igår hade mamsen namnsdag så jag tänkte unna mig en liten namnsdagspresent, om jag nu hittade någon. Nora och jag skulle nämligen upp på stan hade vi (jag) tänkt men då vi tillslut kom utanför dörrn hade solen bytts mot ett stort regnmoln. Ajaj, jag som varken hade med regnskyddet till vagnen eller jacka till mig styrde kosan mot myrorna som ligger närmare hemmet än stadskärnan. Gick omkring där och letade efter ett babygym till lilla tösen men antingen så har de inga leksaker eller också letade jag för dåligt men hittade inte ens en babysitter?? Något som jag råkade springa på var däremot en skinnjacka, och en snygg sådan. Jo, den var en fakie men jag har ju redan en riktig men denna satt bra mycket bättre på mig så den fick bli min för 135 pix. Den ska få följa med mig på många konserter framöver :)


Någon som missat den gigantiska kaninen framför rådhuset i Örebro? Tror knappast det ;)

Lilltuttan för några dagar sedan - hur söt kan man va? 

Igår när hon satt och chillade med mamsen i soffan....

Gårdagens träning.
Igår fyllde Nora 6 veckor och jag hade nypremiär för min träning. Oj nu skrek hon. Baj så länge

//Sara

1 kommentar:

  1. Hon ser ut som en riktig Backlundare!!
    http://blog.liu.se/ceciliabacklund

    SvaraRadera