onsdag 13 juli 2011

Mental healing - kvällstur

Det blir mycket jobbigare att ta hand om en liten om man inte är helt hundra psykiskt pga sömnbrist. Trött som en liten kotte men jag visste att bara jag fick pallra mig ut på hojjen en tur i skogen så skulle jag må bra igen. Sagt och gjort (Tänk vad jag känner mig själv). Tog med min gamla Mp3 också, den har jag inte lyssnat igenom sedan sommaren för 3 år sedan. Varje låt hade så många minnen förknippade och jag började oundvikligt tänka tillbaka. Det var sommaren Ola och jag blev tillsammans och minnen som jag aldrig förr tänkt ploppade upp lite då och då, det är rätt fränt vad hjärnan är kapabel till.


Så här blev "mental healing-turen" iallafall. GPSen kom igång först långt upp på Norr så det var där jag startade passet. Klicka vidare för pulsinfo. Körde mest små random stigar och favoritstigen om jag har ont om tid dvs den mellan Vena och ett villaområde ;) Kom hem med blodsockerskakiga händer men efter ett kvällsmål känner jag mig som Sara igen - SKÖNT!

Nu är det nog mat igen...


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar