torsdag 7 juli 2011

Krupp

Fan jag får krupp. Av att inte träna, av att vara hemma hela tiden, av värmen i lägenheten och att jag kanske borde köpt hojjen från den lokala cykelhandlarn istället för på internet (=dåligt samvete). Men pengar är just något jag inte har, och den var billigare på internet. Fick ju låna pengar av pappa för att ens kunna köpa cykeln.... Vilket piss, hatar att ha dåligt samvete. URK. Det är sådana här dagar jag funderar på att börja plugga på distans för att bli så upptagen att jag slipper fundera över att ha dåligt samvete... Nu skulle det vara skönt att sticka ut på ett långpass mtb själv i Kilsbergen med hård musik i lurarna, men det kan/får jag ju inte heller.

Med minstingen går det iallafall bara framåt, och det är väl det som faktiskt är viktigt. Idag den 7e juli blir hon en månad gammal snuttan :) Just nu sover hon middag.


Nu vaknade hon.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar