måndag 5 september 2011

Nora 250ml Backlund

Jaha, efter min tuttmatning smällde hon i sig 250 ml ersättning. Jag var tvungen att nödvärma en slatt som var kvar sen igår kväll då hon grina och ville ha mer :) Snuttan min. 


Hade en gubbe här i morse som inspekterade våra hojjar. Han var egentligen här för Olas hoj som är till salu och innan han gick blev han eskorterad från cykelrummet/kontoret till vardagsrummet där min Allebike står. Iof är han för lång för min hojj men han hade en liten fru som var i samma strl som mig. Ingen träning för mig idag, ikväll är det Ola som kör Fintlings version av måndagsträning från Norra cykel och Motor kl 17.30. 


När Nora vaknar efter sin middagslur ska vi åka till Jula och köpa en ny toasits - don´t ask why.....


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar