torsdag 22 september 2011

Höstoverall (troligen skitbra)

Så jävla piss. Jag letade i två dagar på internet efter en höstoverall av vindtätt material eller softshell som inte var i 1500 kronors klassen och nu råkade jag klicka in på ellos där de hade en perfekt. 50% rabatt har jag på en vara också så 250 spänn skulle den kosta.. Köpte ju en åkpåse till Nora på Lindex i helgen som iof verkar bra men det var en sådan här jag ville ha...


Hon kan ju faktiskt kanske ha den som våroverall, för då är ju åkpåsen hon fått för liten... Hmm.. Jag var förresten på första föräldragruppsmötet idag (long story, skulle inte fått gå i gruppen egentligen eftersom vi bytt vårdcentral men ledaren var snäll) och det var skitbra :) Ett bra sätt att fördriva dagen med och så hittade jag en superfin bebisaffär när jag gick på stan med en mamma efteråt, "Våra små" hette den och så mycket fint de hade!! Vill köpa allt till Nora (när vi blir miljonärer, eller hur Ola?)


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar