torsdag 27 oktober 2011

Tentaplugg, pinsamma sånger och nytt träningsprogram!

Imorn tentar jag av klinisk kemi. Sitter med de lite halvtråkiga åhörarkopiorna (kylomikroner hit och ALAT dit) och blir bara mer och mer sugen på att göra något annat än att just plugga. Ola och Nora har varit ute hela dagen på promenad och fika med två från föräldragruppen. Jag längtar mest tills de kommer hem. Jag saknar Nora när hon är borta mer än några timmar, vill bara gosa, prata och sjunga mina fula sånger för henne... (typ "tokidi-bäb lilla snoke-snäk" med melodi från Madonnas "keeping my baby") 


Min lilla snok


På måndag går jag på mammaledighet igen efter att ha pluggat 5-veckorskursen, vi får se hur det går ;) Ska vara ledig till vecka 2 då jag börjar min praktik på sjukan. 


Ett nytt träningsprogram har jag hakat på igen. Kör just nu milen på ca 54 min och genom jogg.se har jag hittat ett program där jag efter 8 veckor ska kunna springa milen på 49.55 (hehe). Kolla in programmet här


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar