söndag 11 december 2011

Myshelg i Göteborg

När jag och Ola firade 3-årsdag i september fick jag en 3-dagars festivalbiljett till Rockstad Falun. Vi ska alltså rocka FETT i juni 2012. Ola fick en mys-familje-tävlingshelg i Göteborg av mig. Datumet bokades efter tävlingen så helgen blev just denna då cyclocrosscupen hade avslutning idag. Universeum på lördagen, avenyn, mysmat (sushi till mig, kebab till ola) på hotellrummet, kaffe å drink på kvällen i lobbyn med frågespel med Nora sovandes i vagnen, frullebuffe och tävling på det. Säger bara att det var mycket najs att vara borta alla tre, och väldigt skönt att komma hem igen också :) Ola sa i bilen när vi var straxt utanför kumla på motorvägen att "snart ser vi marieberg å då vet man att man snart är hemma, jag har nog lite hemlängtan..!" Borta bra men hemma bäst (gäller även fast man bor på Scandic Crown). 










Nu: sova. Imorn tänkte jag göra julmust-kyckling, hehe....


//Sara

2 kommentarer:

  1. Va mysigt ni verkar ha haft!! :) men du.. Rockstad är i augusti, de har ändrat det.. Så du får rocka fett i augusti istället ;)

    SvaraRadera
  2. hehe, joo ola sa att "jag tänker iallafall vara där i augusti, men du kan ju åka dit i juni om du vill det ;)"

    SvaraRadera