måndag 27 september 2010

Kissen har blivit stoor

Idag har Neo hunnit med att bli 1 år gammal... Han fick en kattmyntgodis men den riktiga presenten blir när hans lillasyster kommer hem till oss någon gång i november. Just nu är hon drygt en månad gammal och är den gosigaste - och dessvärre tuffast av alla kattungar i skocken ;) Jonna sa att hon hade gett de andra kissarna stryk härom dagen, och jag som hade tänkt att hon skulle bli min lilla mystuss. Vi får se om vi i slutändan har två buskatten här hemma. Om ola får uppforsta henne så kommer det definitivt bli så, hehe.


Gåsmiddag?, ack jaaa!! Mjehehe Mjehehe!!



Mitt nyaste tillskott... kan sträckläsa den men då blir jag så in i norden hungrig..



Här ser man proportionerna, kattfan är rätt så rejäl...



Nu ska jag fortsätta med pluggandet, älsklingen är och kör motorsåg så det är Happydays!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar