måndag 9 januari 2012

Fi-fan

Fy fan. Inte helt nöjd efter min första dag på praktiken. Men, jag har haft sjukt höga förväntningar i flera år inför just idag så det skulle väl vara konstigt om de skulle infrias bara sådär. Håller på att få någon virusinfektion också, eller har, en svag jävla pissinfektion sådär så att bihålor och huvud känns så "lagom" uppsvällda. Trött också (som att det INTE skulle ingå). I wish. Nora håller på att få en skitvass tand som ola av en slump började höra igår när hon klingade bissingen mot vattenglaset under lunchen. Kul! En mindre skoj grej med att ungar får tänder är att dom blir lite extra kort stubin. När jag ikväll skulle ge Nora gröt så grinade hon (av o-nöjdhet) konstant tills jag gav henne hennes favorit frukt-mellanmål men hon började grina mellan tuggorna för att jag inte matade tillräckligt fort.... 


Eat shit - gegga-jävel! (Jag just nu)


Nääääääää, nu ska jag äta. Det märks väl inte att jag är hungrig eller?


PS. Löpträningen känns skitbra. Följer programmet 10km under 50 min och det känns som om jag blir starkare och löper bättre vid varje träningspass. 


//Sara

1 kommentar:

  1. Hej Sara!
    Hittade hit via inlägget om VCD som du skrev på din gamla blogg.
    Jag har sedan i tidigt i höstas misstänkt att det är VCD jag lider av och har nu mer eller mindre fått det bekräftat från läkaren.
    Hur har det gått för dig? Har du fått någon behandling? Av det jag läst här ser det ut som att du numera åter kan träna hårt, eller?
    tacksam för svar
    vänliga hälsningar Maria

    SvaraRadera