måndag 2 januari 2012

Ok, då kör vi igen!

Jag sprang ju Sylvesterloppet på nyårsafton i Nora, 10,4 km med 3-4 halvsaftiga backar. Grus/asfalt annars. 55 minuter tog jag mig runt på och om loppet varit 10 km hade jag kommit i mål på 52,5 min. Såå, nu har jag bestämt mig för att börja följa "milen på 50" programmet som ligger uppe på jogg.se hemsida. Jag blir inte längre pisstrött i höften när jag springer. Inte ens under loppet som jag körde så hårt jag kunde fick jag ont någonstans. Att jag hade krampkänningar efter mål är ju en annan sak ;) Jag kunde inte börja gå direkt efter målgång om jag säger så... Det skulle vara skitskoj att få se 40-någonting på resultatlistan till våren, hoppas hoppas hihi. 


Me and thi kittie


Nu: Tha gym. Programmet startar först imorn tisdag.


//Sara

1 kommentar: